Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Козлюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Козлюк О. А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. А. Козлюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 12 c. - укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поніманська Т. І. 
Гуманістичне виховання дітей дошкільного віку в контексті інноваційної педагогічної діяльності : монографія / Т. І. Поніманська, І. М. Дичківська, Л. І. Врочинська, Ю. О. Глінчук, О. А. Козлюк; ред.: Т. І. Поніманська. - Рівне : Волин. обереги, 2012. - 206 c. - Бібліогр.: с. 188-206 - укp.

Науково обгрунтовано та розкрито психолого-педагогічні особливості відповідальної поведінки дітей старшого дошкільного віку, які полягають у різних рівнях прояву її кількісних та якісних характеристик. Визначено зміст системи знань дітей про норму відповідальної поведінки, виявлено педагогічні засоби перетворення ситуацій імпульсивно мотивованої поведінки у відповідально орієнтовані моральні дії. Виявлено та перевірено педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов гуманістичної спрямованості спілкування. Визначено структуру та зміст поняття "гуманістична спрямованість спілкування дітей старшого дошкільного віку", виявлено й охарактеризовано критерії та їх показники: гностичний, поведінковий, мотиваційний, емоційний. Обгрунтовано підхід до розгляду гуманності як норми гуманної поведінки, що конкретизується відповідними правилами. Вперше виокремлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування гармонійних взаємин батьків і дітей старшого дошкільного віку. Набули подальшого розвитку питання про виховання дітей у сім'ї та педагогічну освіту батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козлюк О. А. 
Світ дитинства: історія і сьогодення / О. А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  155-159. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що процеси демократизації і гуманізації в сучасному суспільстві вимагають переоцінки поглядів і усталених стереотипів на дитину і дитинство як феномен людського життя. Розкрито особливості становлення уявлень про дитинство на різних етапах розвитку людського суспільства. Зроблено спробу з’ясувати сучасний стан ставлення до дитинства.

Указано на то, что процессы демократизации и гуманизации в современном обществе требуют переоценки взглядов и устоявшихся стереотипов на ребенка и детство как феномен человеческой жизни. Раскрыты особенности становления представлений о детстве на разных этапах развития человеческого общества. Сделана попытка анализа современного состояния отношения к детству.

The article deals with the peculiarities of becoming of ideas about childhood on the different stages of human society. There has been made an attempt to find out the modern state of attitude toward childhood.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч321

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Козлюк О. А. 
Робота з батьками щодо формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей дошкільного віку / О. А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що становлення та розвиток нашого суспільства на засадах гуманізму вимагають пошуку нових підходів і методів роботи з сім’єю для одержання максимального ефекту у питаннях виховання підростаючого покоління. Розглянуто систему роботи з батьками з формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей дошкільного віку. Описано особливості тренінгу навичок гуманістичного спілкування у дитячо-батьківській групі.

Обращено внимание на то, что становление и развитие нашего общества на основах гуманизма нуждается в поиске новых подходов и методов работы с семьей для получения максимального эффекта в вопросах воспитания подрастающего поколения. Рассмотрена система работы с родителями по формированию гуманистической направленности общения детей дошкольного возраста. Описаны особенности тренинга навыков гуманистического общения в детско-родительской группе.

The article describes the system of work with parents on the formation of humanistic orientation of communication children of preschool age. Describes the features of the training skills of the humanistic communication in the child-parents’ group.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козлюк О. А. 
Інтегрований підхід до проблеми дитинства / О. А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 74-79. - Бібліогр.: с. 79 (15 назв) - укp.

Зазначено, що дитинство та його специфічні особливості до цього часу належним чином не були вивчені. Відсутній цілісний комплексний підхід до дитинства як феномену та соціально-педагогічного явища. Розглянуто особливості інтегрованого підходу до феномену дитинства. Розкрито основні положення філософської, соціологічної, психологічної та педагогічної концепції дитинства.

Отмечено, что детство и его специфические особенности ранее должным образом не были изучены. Отсутствует целостный комплексный подход к детству как феномену и как социально-педагогическому явлению. Рассмотрены особенности интегрированного подхода к феномену детства. Раскрыты основные положения философской, социологической, психологической и педагогической концепции детства.

The features of the integration approach to the phenomenon of childhood are discusses in the article. Revealed the specifics of the philosophical, sociological, psychological and pedagogical conceptions of childhood.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 + Ю216.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козлюк О. А. 
Сучасні проблеми забезпечення наступності в навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О. А. Козлюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 105-109. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему наступності в навчанні іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вимоги до іншомовної компетенції дітей означеного віку. Висвітлено основні шляхи забезпечення наступності у вивченні іноземної мови за умов дошкільного навчального закладу та початкової школи.

Рассмотрена проблема преемственности в обучении иностранному языку детей дошкольного и младшего школьного возраста. Проанализированы требования к иноязычной компетенции детей этого возраста. Освещены основные пути обеспечения преемственности в изучении иностранного языка в условиях дошкольного образовательного учреждения и начальной школы.

The problem of succession in teaching foreign language preschool and early school age children discussed. Analyzed the requirements to foreign language competence of preschool and early school age children. Highlights the main ways of ensuring continuity in learning a foreign language in terms of pre-school educational establishment and primary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-911.0

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козлюк О. А. 
Етнографія дитинства : навч. посіб. для студентів спец. 012 "Дошкільна освіта" / О. А. Козлюк, О. І. Хролець; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне : О. Зень, 2016. - 135 c. - (Дошкільна освіта). - укp.

Розглянуто дитинство як соціально-історичне явище. Розкрито особливості сприйняття дитинства різними народами та на різних етапах історії людства. Висвітлено етнопедагогічні проблеми дитинства. Подано інформацію про етнопедагогічну вікову періодизацію розвитку дитини. Викладено педагогічні засади дитячої субкультури. Увагу приділено родинній етнографії. Наведено робочу навчальну програму дисципліни, комплексні контрольні роботи, матеріали до лекційного курсу, плани семінарських занять і завдання для самостійної роботи, тести підсумкового контролю знань, питання гарантованого рівня знань і рекомендовану літературу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колект. монографія / Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка, В. М. Боголюбов, Ю. М. Лисецький, Н. М. Титова, В. І. Бобрицька, Р. Х. Вайнола, С. В. Яшник, В. А. Семиченко, В. О. Рахманов, Д. Г. Павленко, О. М. Слабецький, В. І. Тимошенко, О. І. Макієвський, Т. В. Шпотя, Л. Е. Піскунова, І. М. Силадій, Ю. В. Семенюк, О. В. Алпатова, І. А. Гамула, Л. П. Канова, А. М. Кокарєва, Л. О. Хоменко-Семенова, В. Л. Ходунова, Г. І. Васильєва, І. І. Василенко, Л. С. Волкова, О. А. Гончар, Н. І. Демченко, А. В. Білецька, О. Ю. Осипенко, І. А. Мельниченко, Д. Р. Карпюк, Є.А. Кузьменко, О. В. Когут, О. С. Козлюк, А. П. Овчатова, Н. М. Проскурка, О. В. Петровська, Д. П. Порощук; ред.: Н. М. Рідей, Е. В. Лузік. - Київ : Компринт, 2020. - 462 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розкрито теоретико-методичні аспекти нарощення академічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності. Актуалізовано національні інтереси держави для реалізація в умовах гібридних загроз. Здійснено структурно-функціональний аналіз цільового призначення майбутніх менеджерів з професійною компетентністю безпеки. Обгрунтовано ефективність структурно-функціонального підходу, у якості парадигми дослідження управління як соціально-психологічного феномену. Конкретизовано проблеми та перспективи професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління до педагогічної діяльності та сучасні проблеми та перспективи формування методики комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. Встановлено роль професійної підготовки менеджерів для удосконалення системи управління національної безпеки України. Представлено систему формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Конкретизовано визначальні ознаки та аспекти дистанційного навчання, в тому числі засобами медіатехнологій зі забезпеченням електронного навчання в умовах екологічних загроз. Проаналізовано генезис розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку через екологічне виховання та позиції зарубіжних вчених впровадження інклюзивної освіти. Встановлено роль виховання морально-етичних цінностей у молодших школярів в системі БТЕМ-освіти та необхідність формування іншомовних компетентностей у вчителів початкових класів для педагогічної діяльності в умовах змішаного навчання. Запропоновано педагогічні умови професійної іншомовної підготовки офіцерів збройних сил України, модель формування професійної компетентності майбутніх механіків до технічного сервісу, педагогічні технології для формування екологічної компетентності майбутніх архітекторів. Виокремлено напрями і тенденції розвитку вищої освіти в XXI ст., освітні парадигми досвіду реалізації в теорії і практиці вищої школи. Презентовано моделі університетської системи освіти та інноваційні моделі освітньо-інформаційного середовища технічного університету, засади формування особистісної траєкторії успіху майбутнього фахівця в інформаційно-освітньому середовищі ЗВО. Проаналізовано моделі навчання та перспективи їх використання при підготовці практичних психологів. Встановлено роль толерантності при невизначеності особистісно-професійного становлення у підготовці авіаційних фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч311.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського